Författare Ämne: trevligt initiativ  (läst 3064 gånger)

terriern

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
    • E-post
trevligt initiativ
« skrivet: 2007-05-28 14:36:31 »

Vill bara tacka för ett trevligt initiativ att starta denna sida. Ska tipsa alla som har hund.
Heja dig Sara :D //
Loggat

flatcoatfreak

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
    • E-post
trevligt initiativ
« Svar #1 skrivet: 2007-05-28 22:30:49 »

Hej Sara!
Vilket kul initiativ! Ska bli kul med allt "snack" här framöver! Har lagt in sidan bland mina favoriter och kommer att gå in och titta så ofta jag kan! På återseende på nätet!

Hälsn/ Liselotte Nordensten, kursdeltag. på Hundens Beteendebiologi 2 under våren-07

PS, har två flat coated retrievers, Maja och Mille, hoppas kunna lära mig samt kanske tillföra er ngt. genom denna sida! ::)
« Senast ändrad: 2007-05-28 22:31:38 av flatcoatfreak »
Loggat

Crutis

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 3
    • Visa profil
    • E-post
trevligt initiativ
« Svar #2 skrivet: 2007-12-25 13:33:01 »

Tycker också att det kan bli bra med ett hundforum till. Detta verkar vara enkelt och stilrent. Ett tips. Jag tror du ska placera "Senast i diskussionsforum" högst upp på startsidan så det syns att det finns ett forum på hemsidan. När man varit inne på sidan och läst igenom "allt" så kan det också va bekvämt att se om det kommit några nya inlägg direkt. Lycka till med sidan.
Loggat

Tjalle

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
    • E-post
trevligt initiativ
« Svar #3 skrivet: 2007-12-26 11:38:38 »

Väldigt trevlig sida, har lagt till den i Favoriter och kommer snart in igen  :D  
Loggat

admin

• Administrator
  • Newbie
  • Antal inlägg: 3
    • Visa profil
    • E-post
trevligt initiativ
« Svar #4 skrivet: 2007-12-31 22:48:08 »

Jag tror du ska placera "Senast i diskussionsforum" högst upp på startsidan så det syns att det finns ett forum på hemsidan

Hej Crutis, I dag ligger "Senast i diskussionforum" längst ned på startsidan och jag håller med dig om att det i det närmaste är osynligt. Detta kommer troligtvis att flyttas högre upp på startsidan, dock inte allra högst upp, inom en snar framtid.
Mvh Sara
Loggat

© Hundstunden - Kontakta oss för Annonsering, Information eller Synpunkter

Tack till Stock.xchng för fria bilder