Författare Ämne: hej!  (läst 2011 gånger)

joanna

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 25
    • Visa profil
    • E-post
hej!
« skrivet: 2008-01-31 17:43:48 »

ja...jag har varit här inne ett tag nu men har inte presenterat mig.
jag heter Joanna och jag älskar hundar...alla hundar men speciellt min :D  En bland ras Bianca och en galen dvärgpinscher Ragnar. Båda två e adopterade vid faktisk samma ålder 1,5år..hmmm...tänkte inte på det innan.  :P Fast inte sammtidigt,bianca kom till mig 2000 och ragnar 2006-april.
jag och Ragnar tränar agility...han är jätte duktig fast matte har svår att hålla samma tempo. Vi har oxå gått lite tävlingslydnad men tänkte ta det lite lungt med det för att det är en dvärgpinscher...han blir lätt otråkat när det inte går snabbt. ::)
så det va jag... http://www.hundstunden.se/html/emoticons/ph34r.gif' border='0' style='vertical-align:middle' alt='ph34r.gif'>  /joanna
Loggat

Dracole

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 10
    • Visa profil
    • E-post
hej!
« Svar #1 skrivet: 2008-02-25 00:42:12 »

Adopterade...från hundhem? Vilken förening isf? *nyfiken*
Loggat

joanna

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 25
    • Visa profil
    • E-post
hej!
« Svar #2 skrivet: 2008-03-21 09:53:05 »

QUOTE (Dracole @ 2008-02-25 00:42 )
Adopterade...från hundhem? Vilken förening isf? *nyfiken*

jag har adopterat bianca ifrån sos-animal (spanien) och ragnar e omplacering hund från sverige....båda två underbara hundar. jag tror jag kommer alltid att adoptera eller ta omplaceringas hundar. det har varit många gånger svår uppgift men jag ångrar inte en minut....med ragnar fick jag jobba som mest.han va inte bra men nu e han värdens underbaraste dp.  
Loggat

© Hundstunden - Kontakta oss för Annonsering, Information eller Synpunkter

Tack till Stock.xchng för fria bilder