Författare Ämne: Kennel scandinavia  (läst 3421 gånger)

Indrabus

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
    • E-post
Kennel scandinavia
« skrivet: 2008-03-10 15:39:15 »

Hej!
Jag undrar om det är någon som har någon erfarenhet av Kennel scandinavia. Uppfödare av malinoise i Thailand.
Loggat

labbe

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 1
    • Visa profil
    • E-post
Kennel scandinavia
« Svar #1 skrivet: 2008-03-22 14:35:57 »

Hej!

Jag vet inte om du är ute efter rasen malinoise, eller info om kennel scandinavia.
Jag är bara nyfiken på om du hittat ngn information om, eftersom jag själv är på jakt efter det då jag blivit erbjudan en praktikplats där, men vill gärna ha mer information...

Loggat

Indrabus

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 12
    • Visa profil
    • E-post
Kennel scandinavia
« Svar #2 skrivet: 2008-03-23 17:23:34 »

Hej!
Detsamma är fallet för mig angående praktik. kul kul, vet inte om det blir något dock eftersom jag inte kunde den tiden dom helst ville men vi får se. Har inte fått reda på nåt mer än att jag ställt massor av frågor direkt till dom. Funderade på att kontakta den kenneln som dom importerat sin svenska malle ifrån men har inte gjort det än. Tror den hette Completts kennel.
Det jag har förstått är ju att det inte är en kennel i den bemärkelsen att det är uppfödning utan kennel i det här fallet betyder hund pensionat typ. Dom är väldigt bra inställda till frågor så fråga på du om det är så att dom skulle ta illa upp av nånting så är det kanske inte så bra då, men jag tror att dom förstår i o med att det inte ligger nästgårds precis. När ska du åka?
Loggat

© Hundstunden - Kontakta oss för Annonsering, Information eller Synpunkter

Tack till Stock.xchng för fria bilder