Författare Ämne: Rapport  (läst 5211 gånger)

joanna

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 25
    • Visa profil
    • E-post
Rapport
« skrivet: 2008-02-24 10:05:20 »

hej hej!!!
jag har nu kollat lite och hitta inte så många kurser i just rapport.....e det någon som håller på med denna grenen. Jag tycker detta låter spännande men jag vet inte om det kommer passa oss.  http://www.hundstunden.se/html/emoticons/dry.gif' border='0' style='vertical-align:middle' alt='dry.gif'>  
Loggat

Pluto

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 14
    • Visa profil
    • E-post
Rapport
« Svar #1 skrivet: 2008-02-26 16:31:43 »

Haj. Jag och Pluto och sambon tävlar i rapport, en mycket rolig gren får jag säga. Det enklaste är nog att försöka komma i kontakt med en träningsgrupp. Du kan även åka på en tävling och va med och titta vid stationerna.
Varför skulle det inte passa er?
Loggat

joanna

• Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 25
    • Visa profil
    • E-post
Rapport
« Svar #2 skrivet: 2008-03-21 09:40:11 »

QUOTE (Pluto @ 2008-02-26 16:31 )
Haj. Jag och Pluto och sambon tävlar i rapport, en mycket rolig gren får jag säga. Det enklaste är nog att försöka komma i kontakt med en träningsgrupp. Du kan även åka på en tävling och va med och titta vid stationerna.
Varför skulle det inte passa er?

kanske kanske....jag ska kolla upp detta lite, tack för svar pluto. det e inte många som håller på rapport nu så jag ska försöka skaffa lite mer info och kanske hitta en träningsgrupp...sen kan jag se om den passar min dp... :P har du non adress eller not man kan hitta sig fram till... ;)  
Loggat

© Hundstunden - Kontakta oss för Annonsering, Information eller Synpunkter

Tack till Stock.xchng för fria bilder